Honda wyszła super!!! Takiego idealnie pasującego do auta design'u dawno nie widziałem!
Piotr od HondyNeony reklamowe sięgają swoich początków już w latach 40 ubiegłego wieku. W Polsce rozkwit tej formy reklamy to lata 60 i 70, które zostały w całości wypełnione kolorami neonów.
Dzisiaj neony reklamowe to już kultowa forma reklamy, po którą sięgamy coraz częściej. Nie bez znaczenia dla powrotu popularności neonów reklamowych jest rozwój technologii, który wyeliminował wszystkie wady rurek neonowych.
Oddział Poznań Oddział Wrocław Oddział Warszawa
Neony reklamowe to nie tylko prosta reklama świetlna, bardzo często napisy neonowe stają się elementami kultury oraz historii danego miasta. Dobrze znanym przykładem są Poznańskie neony z ulicy Św. Marcina, czy znany w całej Polsce neon kina Kosmos.
Reklama neonowa bez wątpienia jest jednym z najbardziej przyciągających wzrok formatem reklamy. Klasyczne użycie neonu stworzonego na wzór czcionki „pisanej” nie tylko wysyła do przechodniów pierwszy bodziec, który co ważne, wyróżnia się na tle innych reklam, ale również intryguje i w pewnym sensie zmusza przechodniów do przeczytania reklamy, a co za tym idzie, kieruje do utrwalenia naszej nazwy oraz lokalizacji.
Planet Studio oferuje wykonanie neonów reklamowych w nowoczesnej technologii neonów elektrycznych, które nie posiadają wad starych neonów szklanych.
Zajmujemy się wszystkimi etapami tworzenia reklamy neonowej, od projektu, przez wykonanie, aż do montażu.
Reklamy neonowe to rodzaj oznakowania, które wykorzystują świetlówki z zimną katodą do tworzenia oświetlenia. Znaki te nazywane są „neonami” ze względu na charakterystyczną niebieskawą poświatę, którą emitują po włączeniu. Są najczęściej spotykane w miastach i na obszarach miejskich i są często używane do reklamowania wydarzeń na żywo lub firm.
Dobry znak reklamowy powinien być dobrze widoczny z ulicy i mieć przekonujący przekaz, który przyciągnie uwagę przechodniów (np. „darmowe drinki”). Najlepsze znaki wykorzystują czcionki i kolory wyróżniające się na tle konkurencyjnych reklam – zielony na czerwonym, czarny na żółtym itp.
1) Budżet - neony reklamowe różnią się ceną w zależności od wielkości i materiału. Na przykład neony akrylowe zazwyczaj kosztują więcej niż te plastikowe, ale będą trwać dłużej.
2 ) Trwałość - Jak długo będzie trwać światło neonowe? Czy ma gwarancję?
3) Styl — niektóre neony są tradycyjne, a inne bardziej unikalne.
4) Rozmiar – neony mają różne kształty i rozmiary, od średnich do dużych.
5) Łatwość konserwacji - Niektóre neony wymagają szczególnej pielęgnacji, aby nie mogły łatwo pękać.
Z naszych usług korzystają duże korporacje jak również i mniejsze firmy z całego kraju.
Honda wyszła super!!! Takiego idealnie pasującego do auta design'u dawno nie widziałem!
Piotr od HondyProfesjonalna usługa i bardzo miła obsługa! Polecam!
Używany w branży reklamowej termin określający przedstawienie produktu za pomocą statycznego obrazu. Prowadzimy usługi fotografii produktowej, reklamowej jak i sesji zdjęciowych.